|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: אדלייד לרואה , הנרי קרטל , סמואל בוידה |
הופעה ראשונה: צרפת 2006
משך הופעה: 90 דקות
|
|
|
|
חבל ארץ כפרי בצפון צרפת. אף כי הם מזדיינים לא מעט בין עצי היער, אנדרה מסרב להביע את אהבתו לבארב. היא, שזקוקה לביטויי אהבה, הולכת למצוא את מבוקשה אצל גברים אחרים. ערב גיוסם של אנדרה וחבריו לשירות צבאי, עדיין מסרב החקלאי להודות בגלוי על אהבתו, ונאלץ לראות, לא בלי כאב, כיצד בוחרת בארב בגבר אחר.
מהלך קילומטרים רבים משם, מוצאים עצמם הצעירים משדותיה הפוריים של אירופה, בליבה של מלחמה מזרח תיכונית וחמה. המתח, האימה, מוציאים את כל החייתי שבהם, מובילים אותם למעשי זוועה של ממש.
האם יש לו לאדם אפשרות לגאולה? אחרי שלושה סרטים, ברונו דומון הוא אחד הקולות הייחודים בקולנוע האירופאייוצר קשוח שסרטיו מבויימים בישירות ומציבים בפני הקהל תמונת עולם לא קלה.
כמו בכותריו הקודמים "חייו של ישו", "האנושות", גם בסרטו הרביעי הוא עושה שימוש בשחקנים בלתי מקצועיים, ובסגנון צילום שכבר הפך לתו ההיכר שלועם קלוז אפים דחוסים שמעצימים את הקירבה והמתח. אכן, מלחמה היא גיהנום, והאדם הוא חיה, אבל דומה שדומון מבקש להתעלות מעל הסיסמאות האלו כדי לנסות ולברר את מקומו של הרגש, את מוצא התרבות, בעולם שבו שולטת אכזריות יומיומית.
צרפתית, תרגום לאנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|