|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: ביט טקאשי , יוסוקה סקיגוצ'י , קיוקו יושידה |
הופעה ראשונה: יפן 1999
משך הופעה: 116 דקות
|
|
|
|
מאסאו בן התשע מתגורר עם סבתו. חופשת הקיץ בפתח וכל חבריו נסעו. גם מגרש הכדורגל ריק. בצר לו, הוא מחליט לצאת למסע כדי למצוא את אמו, אשר נטשה אותו עם לידתו. ילדים קטנים אינם יכולים כמובן לצאת למסעות לבדם, ולכן מנדבת אחת מחברותיה של סבתו את בן זוגה, קיקוז''ירו, כדי שיתלווה לילד בחיפושיו. אלא שהלה הוא טיפוס עצבני, איש מאפיה כושל שאינו מפורסם בחיבתו לבני אדם. ההרפתקאות של הצמד יוכיחו לשניים כי יש להם מכנה משותף רחב מכפי שחשבו... לכאורה, עוד אודיסאה של מבוגר וילד החוגגת את הרוח האנושית, נוסחה משומשת שכבר יוצאת מכל החורים. אך לא אצל טקאשי קיטאנו, אליו התוודענו עם "זיקוקין דינור" ובמולדתו הוא מפורסם גם כסטנדאפיסט, צייר, קומיקאי ועוד. ב"קיקוז''ירו" הוא ממשיך בסגנונו ומייצר סרט חופשי ומהורהר עמוס באימאז''ים קסומים ונדירים שאפשריים כנראה רק בקולנוע. הוא שובר במודע את המסגרת העלילתית הקשוחה לטובת שיטוטים — עלילתיים וקולנועיים — בטריטוריות שונות. מסעותיו אלו שובים בגנבה את לב הצופים והופכים את סרטו השמיני ליצירה פיוטית ועדינה.
יפנית, תרגום לעברית ואנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|