|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בימוי: בריליאנט מנדוזה הפקה: רובי טאן תנועה: רלסטון ג`ובר ציורים ועיצוב: אודיסי פלורס עריכה: שרליבבס גוטיה מוזיקה: ג`רולד טארוג |
שחקניות: צ`רי פאי פיקאשה , יוג`ין דומינגו , ג`ירו מניו , אלווין אויטינגקו |
הופעה ראשונה: 2007 ארץ מקור: פיליפינים
משך הופעה: 98 דקות
|
|
|
|
תלמה ובעלה דאדו ושני בניהם ג`רלד ויורי הם עוד משפחה ענייה בכרך הגדול של מנילה בפיליפינים. מחלקת הרווחה המקומית שוכרת משפחות כמוהם לספק בית זמני לתינוקות נטושים עד שתמצא להם משפחה מאמצת. הילד שנמצא עכשיו ברשותם, ג`ון-ג`ון, כבר חי אתם שלוש שנים וכעת צריך למסור אותו לזוג אמריקאי שאימץ אותו רשמית. כל רגע ביום האחרון עם הילד הופך ליקר מפז ותלמה סופרת את השעות שנותרו עד לפרידה.
ג`יי וייסברג מ`וראייטי` משבח את סרטו של מנדוזה וקורא לו "העבודה הבוגרת ביותר של הבמאי עד היום" ו"פיסה ראויה של סינמה וריטה". בסרט, שצולם בחלקו בזמן אמת בשכונות העוני של מנילה, מפגין הבמאי תחושה אמיתית לניאו-ריאליזם, בונה בעדינות את הרגש של הסיפור, וזוכה למשחק טבעי ומשכנע מצד צוות השחקנים.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|