|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תיעודי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: זקני צפת, ירונה כספי , תמיר אלברט בימוי: אילן יגודה מוזיקה: כנסיית השכל |
הופעה ראשונה: ישראל 2001
משך הופעה: 51 דקות
|
|
|
|
לפני עשר שנים נעשה הסרט "בעניין הבאסים", שסיפר את סיפורם של להקות ויוצרים צעירים שחפשו ביטוי אישי בתחום הרוק. "מזקני צפת ועד כנסיית השכל...", סצינת הרוק המקומית של אז - מועדון "רוקסן" ו"הצוללת הצהובה" ומאות להקות של נערים שרוצים לבטא את עצמם ולהשמיע את קולם. הסרט שימש קול של תקופה.
כיום, עשר שנים אחרי, מה נשאר מאותו צורך לביטוי אישי? מה קרה בינתיים לשמחת היצירה של רע, מאור ואורן מ"זקני צפת", איפה ירונה כספי, אז על סף פריצה, איפה תמיר אלברט מ"נושאי המגבעת", שהיתה נושאת דגל ומודל ללהקות אחרות, ומה השינוי שחל ביורם, דוד, מייק ורן מ"כנסיית השכל", אז זרים בתל אביב, שהגיעו זה עתה משדרות בהופעתם הראשונה בטלוויזיה, וכיום "להקת השנה 2000"? איך נראית ההתבגרות שלהם? האם ויתרו על הצורך ליצור? במיוחד כעת, כאשר הרוק הפסיק להיות האפיק המרכזי לצעירים והדאנס והטכנו שולטים בכיפה, וכשהם מצויים באווירה של ואקום תרבותי, האם יש טעם בכלל להמשיך ליצור, להתעקש ולהשאר ילדים? "כל יום שינקין, הלוך חזור, מרוטשילד לאלנבי ובחזרה, בתקווה שיום אחד יקרה משהו שישנה לך את החיים"...
אילן יגודה, יליד 1958 הוא בוגר בית הספר לאומנות הבמה והקולנוע "בית צבי", מורה לבימוי ומרצה. בין הסרטים שביים ישנם כמובן "בעניין הבאסים", שאת סיפורו ממשיך "זר במקום מוכר", וסרטים דוקומנטרים נוספים כמו "גשם 1949" (98)
ו"מה שצפוי להיות" (2000), שהוקרנו בפסטיבל חיפה, ו"הצ''ולנט של אמא" (97). הצגה שביים, "ציפור עיוורת", זכתה במסגרת ה"חממה" במקום הראשון בפסטיבל עכו 1990
מקור: מחלקת תעודה, רשות השידור, הטלוויזיה הישראלית, ירושלים.
עברית, תרגום לאנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|