|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: שרלוט רמפלינג , ברונו קרמר , ז'אק נולו , אלכסנדרה סטוארט |
הופעה ראשונה: צרפת 2001
משך הופעה: 95 דקות
|
|
|
|
מארי וז''אן נשואים באושר 25 שנה. יום אחד, בזמן החופשה המסורתית בחוף הים, מארי שקועה בספר שלה וז''אן נכנס למים. כאשר היא מתעוררת מתנומה קלה היא מגלה שהוא נעלם. המשטרה מחפשת אחריו, סורקת את המים, אך לשווא, ומארי חוזרת לפריז לבד. האם הוא טבע? התאבד? או אולי עזב אותה? מארי לא מוצאת תשובה לשאלות ומסתגרת בתוך עולמה, מתכחשת לאובדן ולבדידות. היא ממשיכה להכין ארוחת בוקר לשניים, לקנות לז''אן מתנות, להתייעץ אתו. היא אפילו רואה אותו בדירה. קשה לה להמשיך הלאה, במיוחד כאשר חברים מכירים לה גבר חדש. איך היא יכולה לצאת עם מישהו אחר כאשר היא עדיין נשואה ומאוהבת בבעלה?
פרנסואה אוזון, יליד 1964, הוא מהבימאים הצעירים הבולטים של צרפת. בסרטיו הוא מרבה לעסוק בשבריריות ובפגיעות שמסתתרות מתחת לחזות הבוטחת והאיתנה לכאורה של הבורגנות. ב"מתחת לחול" יש משהו כמעט הי''צקוקי בתחושת אי-הנוחות שהוא נוסך בצופה, וגם בדרך בה הוא משתמש במוסיקה - פס-הקול המלנכולי של פיליפ רומבי, וקטעים של דבוז''אק, מאהלר ושופן - כדי לרמוז לרגשות שרוחשים מאחורי החזות המלוטשת של הסרט. את הגישה הרגישה ומלאת הדמיון של אוזון לסיפור משלימה הופעה בוגרת, מלנכולית ופגיעה של שרלוט רמפלינג (שסרט נוסף שלה, "אברדין", מוקרן השנה בפסטיבל). אומר א. או. סקוט מה''ניו יורק טיימס'': "פרנסואה אוזון נותן את הסרט לשרלוט רמפלינג, וההופעה שלה מזכירה אטיוד לפסנתר המבוצע בצורה מושלמת, כשהיא נוסכת גוונים מדויקים ודקים להפליא של תענוג, מבוכה ומצוקה בדמות. שרלוט רמפלינג היא היום, בשנות ה50- לחייה, יפה מתמיד, ויופיה משרת אותה היטב."
פילמוגרפיה נבחרת:
"סיטקום" (98), "הנאהבים הפושעים" (99), "טיפות מים על אבנים בוערות" (99).
צרפתית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|