|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: ז'ו סן , ג'יה הונגשנג , נאי אן , יאו אנליאן |
הופעה ראשונה: סין/גרמניה 2000
משך הופעה: 83 דקות
|
|
|
|
הנהר סוז''ו הוא עורק שמוביל אל לבה של העיר שנחאי, עורק שנסתם על ידי פסולת תעשיתית, אשפה ועוני, נהר מיתולוגי סיני שמלכד יחד סיפורי מסתורין נשכחים. מאדאר, שליח על אופנוע, מחלק חבילות בכל רחבי העיר. יום אחד מבקש ממנו מבריח אלכוהול מפוקפק להסיע את בתו בת ה 16 מודן, אל דודתה. מאדאר ומודן מתאהבים, אבל הרומן העדין שלהם מתנפץ כאשר מודן משוכנעת שמאדאר חטף אותה בנסיון לסחוט כסף מאביה, והיא משליכה את עצמה אל תוך נהר הסוז''ו. מאדאר חשוד ברצח ונאסר. שנתיים אחר כך הוא משתחרר מהכלא וחוזר לשנחאי. הוא פוגש את מיימיי, רקדנית מועדונים שחיה על ספינה ומופיעה באקווריום בתלבושת של בתולת-ים. מאדאר משוכנע שמיימיי היא מודן האבודה, ומתחיל לרדוף אותה. מיימיי מכחישה. האם היא אומרת את האמת או מסתירה את עברה? סרטו השני של לו ייה, יליד 1965 מספר סיפור מרתק על אהבה ואובססיה, שמתקדם לאורך נתיבו הפתלתל של הנהר של שנחאי. הסרט משלב מרכיבים נרטיביים של קולנוע הוליוודי קלאסי, במיוחד "ורטיגו" של היצ''קוק, עם מראה עכשווי מחוספס. גם כאן, כמו ב"ורטיגו", משחקת שחקנית אחת את שני התפקידים, והמאהב האובססיבי אינו רוצה או מסוגל להבדיל בינם. אומר מבקר הקולנוע של ה''ניו יורק טיימס'', א.או. סקוט "בהשוואה לסרטים אחרים שיצאו לאחרונה מהיבשת הסינית, "נהר סוז''ו" הוא קוסמופוליטי ומלא ציטוטים באופן יוצא דופן. הסגנון החולמני, הקשוח מתייחס ל"צ''אנקינג אקספרס" של וונג קאר-וואי, הבמאי יליד שנחאי שחי בהונג קונג, אבל לו ייה שואב גם ממקורות רחוקים ומגוונים כמו "ורטיגו" של היצ''קוק, "דיווה" של ז''אן-ז''אק בניקס ו"ספלאש" של רון הווארד". הסרט זכה בפרס הנמר בפסטיבל רוטרדם 2000
פילמוגרפיה נבחרת:
"מאהב של סוף שבוע" (1995)
מנדרינית, תרגום לאנגלית.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|