|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הסרט 'מראה' הינו דרמה עלילתית שנכתבה ובוימה על ידי צעיר בן העדה האתיופית, בשם יהודה וובאייה (תלמיד י"ב בעת הפקת הסרט).
יהודה סיים בשנה שעברה את לימודי התיכון בכפר הנוער "ימין אורד" והסרט "מראה" אותו הוא כתב וביים, הופק במסגרת חוג לקולנוע מאוד ייחודי שהעביר ניב זוהר-הורביץ, פעיל חברתי מעין הוד. כשבוע לפני גיוסו, עומד יהודה וובאייה הצעיר להגשים חלום ולראות את הסרט מוקרן במעמד רשמי מול קהל רב באחד מאולמות ההקרנה המכובדים בישראל- 'סינמטק תל אביב'.
"מראה" הינו סרט אותנטי של יוצר צעיר שמדבר אל הקהל ’בגובה העיניים'. הסרט מציג באופן ייחודי את הקונפליקט של העולה להשתלב בחברה או להיזרק אל שוליה, כאשר הבחירה של הגיבור בהשתלבות מביאה את הסרט אל שיאו וסופו הטוב.
השימוש המושכל של יהודה בטכניקות הקולנועיות כדי לקדם מסרים חברתיים, הביא לחוויה מיוחדת : הסרט הוא סרט אותנטי לחלוטין ויחד עם זאת מקצועי לכל דבר, בעל עלילה קולחת ומבדרת/מרגשת. מבחינה סגנונית הסרט נע בין קומדיה רומנטית לסרט פשע - אך הוא שומר על איפוק ותרבותיות.
מרבית גיבורי הסרט הם עולים חדשים שבקושי דוברים עברית (כשלוש שנים בארץ) אך חברם הבמאי התעקש לכתוב עבורם דיאלוגים בעברית מתוך דבקות ברעיון המרכזי של הסרט - רעיון ההטמעות בחברה והשליטה בשפה העברית תוך שימור הייחודיות של בני הקהילה והרגש שלהם.
עברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|