|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מתח/פעולה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בימוי: אוזגור ילדירים הפקה: פאטי אקין, קלאוס מאק, אנדריאס טיאל תנועה: מתיאס בוליגר עריכה: סבסטיאן טאומלר |
שחקניות: דניס מושיטו,רייאהן שאהין, פאהרי אוגון, מוריס בלייבטראו, וולקן אוזג`ן |
הופעה ראשונה: 2008
משך הופעה: 92 דקות
|
|
|
|
לצ`יקו יש חלומות גדולים. הוא חולם על עושר, כוח, כבוד והכרה. יחד עם שני חברי ילדות, טיבט וקרלי, הוא מחליט שהדרך הקצרה ביותר להגשים את החלומות האלה עוברת דרך סצנת הסמים של הגטו בהמבורג, שם הם חיים. צ`יקו תופס סוחר קטן ומוציא ממנו בכוח את השם של האיש שמאחורי הקלעים - שול. השלושה מבקרים את שול בדירתו וצי`קו שוב משתמש בכוח. הפעם הוא שולח מסר דרך שול לבוס הגדול - מעכשיו צ`יקו הוא מלך הביצה. "האיום המשולש של תסריט הדוק, משחק מלא להט ובימוי קולח מוכרים את "צ`יקו" כ"פני צלקת" טורקי-גרמני רב עוצמה, שמתרחש באחד הרבעים הקשוחים של המבורג", כותב אדי קוקרל מ`וראייטי`. הבמאי אוזגור ילדירים אכן מציין את "פני צלקת" כאחד ממקורות ההשראה שלו ומוסיף שהושפע רבות גם מן "השנאה" של מתייה קסוביץ`, שהוא לדעתו סרט הגטו האמיתי היחיד שנוצר עד היום באירופה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|