|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: איראסמה דיליאן , חורחה מיסטראל , ליליה פראדו |
הופעה ראשונה: מכסיקו 1953
משך הופעה: 90 דקות
|
|
|
|
הרומן המופלא מאת אמילי ברונטה שימש יצירת מפתח עבור יותר מאשר נציג אחד של התנועה הסוריאליסטית. ברונטה הרי לא כתבה מלודרמה רומנטית סתמית אודות אהבה טרגית מהקישקעס בין בתו של בעל אחוזה ובין הילד הצועני שאומץ ע"י אביה. אי אפשר להתעלם משלמות הדרך שבה היא נוגעת ב-AMOUR FOU, גם לא מהממד החתרני הקשור לכל מה שנוגע במוסר נוצרי ומעמדות חברתיים. לפיכך, אדפטציה ל''אנקת גבהים'' שימשה משאת נפש עבור בוניואל עוד בטרם זכה לחתום על סרטו הראשון כבמאי. אל המקור הוא מתייחס בכבוד הראוי ומשרטט בלי פשרנות את סיפור האהבה והתשוקה ואת הפערים הבין מעמדיים (ואם הוא כבר משנה משהו מברונטה, בעיקר לקראת הסוף, הרי זה כדי להתקרב עוד יותר לרוח הרומן).
ספרדית, תרגום לאנגלית.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|