|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע ישראלי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
למרות שזהו סרט תיעודי זה אינו תיעוד של הפשעים ושל הקורבנות ושל הדמעות שנשפכו במהלך אוקטובר השחור. זהו סרט על האפקט המאוחר של הפשעים, על הדמעות שעדיין זולגות ועל הכאב שעדיין נשאר אחרי הסערה. זהו סרט תיעודי על המוות ועל הריטואל של המוות שהתפתח כפי שמשתקפים דרך שיר, מנגינה, מחזה או נאום המהולים בדמעות של משפחות הקורבנות.
בתום ההקרנה רב שיח: "השכול בין הפרטי לקולקטיבי"
דברי פתיחה: מרדכי וירשובסקי, יו"ר הנהלת הסינמטק
משתתפים: סלמאן נאטור, סופר ומחזאי, יו"ר "אעלאם" ד"ר עידית זרטל, המרכז הבינתחומי, האונ'' העברית אירי ניר, "הארץ"
האירוע בשיתוף עם "אעלאם", מרכז תקשורת לחברה הערבית הפלסטינית בישראל וגלריה הקיבוץ.
תודה לפלסטין איסמעיל וטלי תמיר.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|