|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
שחקניות: דייבה קסיוויקנה , מנטוידאס יאנליונאס , שארונס בארטס |
הופעה ראשונה: ליטא/ גרמניה 1994
משך הופעה: 80 דקות
|
|
|
|
בארטס מתאר את סרטו השני כסרט "על הקיצוניות של תשישות הנגרמת ע"י בדידות, אגרסיה ואהבה בחוויה הפוסט-סובייטית". הסרט מתרחש בשיכון מתפורר בבירת ליטא וילניוס, ומתפתח כקולאז` אסוציאטיבי של קרעי זיכרונות, רסיסי חוויות ואירועים אקראיים בקרב דיירי הבניין – כולם קשורים באמצעות מטפורה של מסדרון, מעבר בין "אתמול להיום, המכיל הרבה דלתות". כמו בכל סרטיו הגיון נרטיבי מקובל מפנה את מקומו לטובת שירה קולנועית צרופה, המושגת גם באמצעות צילום שחור-לבן מרהיב. האם יש צורך להוסיף שאין כאן דיבורים מיותרים?
ללא דיאלוגים
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|