|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מתח/פעולה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: איאן הארט , קלייר האקט , אן ריד |
הופעה ראשונה: בריטניה 2001
משך הופעה: 91 דקות
|
|
|
|
הקהילה האירית-קתולית בליברפול, שנות ה-30 ליאם הוא ילד מבריק בן 7 שמשפחתו החמה והאוהבת מונה אב פועל מספנה, אם עקרת בית, אח ואחות שגם הם עוזרים לפרנסת הבית. אלה ימים קשים אבל כל עוד יש עבודה יש גם אוכל בבית. בעקבות המשבר הכלכלי העולמי מפוטר אביו מהעבודה אבל מדובר באדם גאה המסרב לחיות מנדבות הקהילה. המצב ההולך ומסלים מעמיד אותו מול שתי אלטרנטיבות אידיאולוגיות, קומוניזם נגד פשיזם. הוא באפשרות השניה, הרואה ביהודים את האשמים במצב, ומזדהה עם הרטוריקה האלימה. עד מהרה מצטרף הקתולי הזועם ללובשי החולצות השחורות... אחד המייצגים הבולטים של הקולנוע הבריטי בשני העשורים האחרונים הוא סטיבן פרירס - במאי היודע איך מקשרים סיפור טוב עם הקשר סוציו-פוליטי. "ליאם" קשור בטבורו לפרק האישי והאינטימי יותר בפילמוגרפיה. עם התסריט של ג''ימי מקגוורן, הזכור לטוב מ"כומר" ומשלל של דרמות טלויזיה ("המפצח", למשל), מקבל הדיון בחוסר סובלנות את הערכים המוספים ההכרחיים להצלחה. יש הומור, יש חיבה, יש דמויות אנושיות. יש צוות שחקנים איכותי. עם במאי מחונן ומנוסה היודע איך לחבר בין כל המרכיבים, יש גם הצלחה.
אנגלית, תרגום לעברית.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|