|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע תיעודי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: מונגוליה 2010
משך הופעה: 83 דקות
|
|
|
|
הבמאי הצעיר ביאמביה סאחיה (Byamba Sakhya) יוצא למסע בערבות מונגוליה עם הבמאי המבוגר והמנוסה יותר, בינדר ג'יגג'יד (Binder Jigjid). בתחילת הסרט הוא מראה קטעים מסרטיו של אביו של ג'יגג'יד, שהיה חלוץ הקולנוע המונגולי. בינדר עצמו היה במאי מצליח ועכשיו הוא בשקיעה.
דרך הסיפור של האב והבן לבית ג'יגגיד מביא ביאמבה את תולדות הקולנוע המונגולי, מכזה שנעשה תחת מגף אידיאולוגי ועד קולנוע השוק החופשי שאיבד את הקשר עם האמנות עצמה. עיקר הסרט הוא מסע לאזוריה הכפריים מאוד של מונגוליה, שם בינדר מנסה להקרין את סרטו בכל מיני חורים שכוחי אל, מה שמספק הצצה מהפנטת אל קצה העולם. תוך די נסיעה מדבר בינדר על הבחירה הקשה בין יצירת אמנות נתמכת ממסד לבין מוצר צריכה התלוי בגחמות הקהל, ומונגוליה נראית פתאום קרובה מתמיד.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|