תוכנית הווידיאו שמוצגת לראשונה בדוקאביב כוללת ארבע עבודות הנתונות על קו התפר המיטשטש והולך שבין וידיאו־ארט לקולנוע דוקומנטרי. עולמן של האידיאולוגיות הישנות עדי יסוד נחרב ואל החלל שהותירו מאחוריהן מתפרצות עבודות הוידיאו המוצגות. כל אחת מהן מספקת דימוי מטפורי, מטלטל ומטריד, המזכיר ומעורר את שהיה וחותר תחת מה שהווה.
מרקסיזם עכשיו (פרולוג)
בימוי: פיל קולינס
התבוננות מהורהרת ושקטה של האמן פיל קולינס שופכת אור על מה שנתפס בדרך כלל כצד המפסיד בתהפוכות הפוליטיות והחברתיות של המאה ה -20 .הפרויקט "מרקסיזם היום )פרולוג(" 2010 , החל כשיתוף פעולה עם מורים שלימדו מרקסיזם ל־ניניזם במסגרת לימודי החובה במערכת החינוך של גרמניה המזרחית. קולינס עוקב אחר שלוש מורות לשעבר ומשוחח איתן בבתיהן ובמקומות בהן לימדו, אודות השינויים בחיי היומיום ובמערכת האמונות שלהן מאז 1989 . לתוך הראיונות משולבים קטעי ארכיון מימי הזוהר של המדינה הסוציאליסטית, בהם סרטי תעמולה, תוכניות טלוויזיה, תיעוד אירועי ספורט ומפגני ראווה. (2010, 35 דקות)
הד הקריות
בימוי: ניר עברון
בעבודה "הד הקריות" ) 2008 (, מתייחס ניר עברון להיסטוריה של ענף הטקסטיל בישראל. הווידיאו מורכב מחומרי טלוויזיה ארכיוניים, המתעדים את ההפגנות והמחאות של עובדי אתא נגד סגירת המפעל בקריית אתא ב 1985־ , רגע אשר נחקק בתודעה הלאומית כסמל למעבר ממדיניות רווחה למדיניות של הפרטה ולהשלמה עם תהליכי הגלובליזציה. את חומרי הארכיון, שצולמו במצלמת 16 מ"מ בידי צוותי צילום של הערוץ הראשון, מכסים פיקסלים במניפולציה דיגיטלית. האופן שבו הפיקסלים מתחלפים ונטווים אל תוך צילומי הארכיון מתכתב עם הפעולה של תפירת הבגדים ועם השתי ו־ערב של הטקסטיל, וגורלם של צילומי הארכיון החומריים בעידן הדיגיטלי דומה לגורלם של חזונות חברתיים בעידן הגלובליזציה. (ישראל 2008, 8 דקות)
משל הדבורים
בימוי: יאן פטר האמר
"משל הדבורים" הוא שיר מאת ברנרד מנדוויל משנת 1705 , בו מציג המחבר את הטיעון שבניגוד לתפישה המקובלת אנשים טובים בעצם הופכים את העולם למקום רע יותר. על פי תפישתו מידות הנחשבות כמגונות כמו אגואיזם ותאוות בצע דווקא מעודדותשגשוג חברתי, ואילו מידות טובות כמו אלטרואיזם ויושר מולידות שמרנות וקפיאה קולקטיבית על השמרים. בעבודת הווידיאו שלו מציג יאן פטר האמר מומחה כלכלי צעיר המציג בבלי דעת את טיעוניו של מנדוויל, ותוך כך מדגים גם את אמרתו של הכלכלן הבריטי ג'.מ. קינס: "אנשי מעשה הרואים עצמם כפטורים מהשפעות רוחניות, הם בדרך כלל עבדיו של איזה כלכלן בר מינן". ( 2012, 8 דקות)
לאחר ההתרסקות
Director: Hito Steyerl
הערות על הכלכלה של כוח הכובד.
(2009, 9 דקות)