|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מתח/פעולה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: בן קינגסלי , ריי ווינסטון |
הופעה ראשונה: בריטניה 2000
משך הופעה: 88 דקות
|
|
|
|
רצועת חוף מופזת אי שם בדרום ספרד היא המנוחה והנחלה אליה פורש גאל אחרי תקופת מאסר
שסיימה שנים מצדו ההוא של החוק. עוד הוא משתזף, אוכל טוב, משתכשך בבריכה ומבלה בנעימים בחברת אשתו וצמד חבריהם, הולך ומתקדר לו עתידו בדמותו של דון לוגאן. פעם עמית לחיי הפשע בלונדון והיום נציגם של הבוסים הגדולים, הוא בא לגייס את גאל ל"מכה אחרונה" זה לא רק שמדובר בהבטחה למשהו פשוט וקל, בעיקר מדובר בטיפוס שלא כדאי להגיד לו לא. וככה, בעיקר כדי לחוס על חייו וחיי אישתו נאלץ גאל ללכת לקשור קצוות רופפים... אחרי קריירה מבריקה בתחום הפרסומות והקליפים ג''ונתן גלייזר מתנסה לראשונה ביצירה ארוכה משלוש דקות. הוא מגלה כאן אורך רוח נדיב, ובעיקר רגישות יוצאת דופן. המבנה הדרמטי לכאורה פשוט, אבל הוא מסכסך אותו, מערבב עבר ועתיד, מציאות ודמיון ומגיש דרמת פשע עשירה ומורכבת. המשקל כאן אינו על התחכום הפלילי או הלשוני, אלא דווקא על הדמויות והיחסים ביניהן. בן קינגסלי מצליח ליצור דמות שכולה תזזית והופעתו המגנטית מבליטה את משחקו השקול והאנושי של ריי וינסטון. המתח בין שני אלו הוא ליבה הרגשי של הדרמה הזו שגם אם יש בה רגעים קומיים הם משוחים בחכמה במלנכוליה מפוכחת.
אנגלית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|