|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תיעודי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בימוי ותסריט: ג`ון ברידקט הפקה: פיליפ ארמסטרונג דמפייר ציורים ועיצוב: ואן מנהאוס עריכה: פיליפ ריינולדס, ריאז מר |
ארץ מקור: בריטניה
משך הופעה: 90 דקות
|
|
|
|
הרברט פון קאראיאן נולד ב-1908 באוסטריה, ובמהלך חייו ועד פטירתו ב-1989 בנה לעצמו שם של אחד המנצחים החשובים ביותר של המאה העשרים.
את הג'וב הראשון המשמעותי שלו קיבל כעוזרו של אוטו ולמן בתיאטרון של אולם (Ulm), וכשולמן נאלץ לעזוב את גרמניה ב-33', קיבל קאראיאן הצעיר את הניהול המוסיקלי של המקום. קאראיאן גם הצטרף רשמית למפלגה הנאצית, עניין שניסה להקטין מאוד בשנים שאחרי, לא תמיד בהצלחה. הוא האמין מאוד בכוחה של המוסיקה המוקלטת, והשאיר אחריו עשרות רבות מאוד של תקליטים עם הקלטות שעשה, ויש האומרים שחלק ניכר מהשפעתו בא בזכות הקלטות אלה.
35 שנים היה מנצחה של הפילהרמונית של ברלין, ובהקלטות הרבות שנשארו אפשר לשמוע את הצלילות המדהימה והפרשנות המרתקת שהביא לעבודותיו. וחוץ מזה, הוא היה חתיך גדול, פלייבוי, גולש סקי, הטיס את מטוסו פרטי וגם נהג מרוצי מכוניות. בקיצור, האיש ידע לחיות, ולא רק בתוך המוסיקה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|