|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
פסטיבל ישראל |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בימוי תסריט וצילום: ג`ילס דלמאס כוריאוגרפיה: דמיאן ג`לט |
|
|
|
|
הסרט The Ferryman של הכוריאוגרף דמיאן ג'לט ושל הבמאי ג'ילס דלמאס הוא שיתוף פעולה קולנועי–כוריאוגרפי שבמרכזו מסע מטפורי ופואטי של דמות היברידית – חציה צבי חציה צייד (דמיאן ג'לט) – במעלה הר שמסמל מחזוריות של לידה ומוות.
בין העולם הממשי לעולמות נסתרים, על רקע נופים עוצרי נשימה של איים וולקניים כמו באלי, יפן וסקוטלנד, ובינות לחלליו של מוזיאון הלובר אנו מתחקים אחר השורשים החייתיים שנמצאים בבסיסם של טקסים, של יצירות מחול ושל עבודות פיסול, ותוהים על אודות הרלוונטיות שלהם בחיינו.
סדרה של טקסים שעוסקים בטראנס, בשריפת גופות, בהעלאת קורבנות ובסגידה לאיתני הטבע מפֵרה את השלווה וחושפת את מערכת היחסים המורכבת והקדמונית שבין אדם לטבע. בקריינות של האמנית האגדית מרינה אברמוביץ' ועל רקע הפסקול המכשף שהלחין ריוצ'י סאקאמוטו, מיטשטשים הגבולות בין חלומיות לגשמיות, בין ארכאיות לעכשוויות ובין תיעודי לבדיוני, ונפרש מסע אישי, פראי ומרתק שחוצה תרבויות ומתחבר למעמקי החייתיות האנושית.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|