|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: רוסטאם איברגימבקוב , ניקולאי באטורין , רומן מאת באטורין , מאטי ספינג , ריין קוטוב מאת: ארוו איהו בימוי: ארוו איהו |
משתתפים: ריין סימול , דינארה דרוקארובה , איליאנה פאבלובה , קולי טיטאם |
הופעה ראשונה: אסטוניה/גרמניה/רוסיה/הרפובליקה הצ'כית 2001
משך הופעה: 124 דקות
|
|
|
|
ניקה, גבר אסטוני, עובר לגור בכפר נידח בסיביר והופך לצייד. בעקבות מפגש ראשוני עם אחד השבטים המקומיים ושרשרת של אי הבנות, הורגת אשה צעירה את עצמה והצייד שב לכפר רק כדי לגלות שבינתיים ניתנה ביקתתו למורה חדשה שזה עתה הגיעה הנה. כבר מהמפגש הראשון בולטת המשיכה הפיזית ביניהם ומערכת יחסים הולכת ומעמיקה ממסדת את הקשר. אלא שאישיותו של גיבורנו משתנה והולכת ככל שהוא מתקרב אל הטבע. ניקה מגלה את המימד המיסטי הגלום ביערות, מתוודע למסורות השבטיות של מי שבחרו לחיות מחוץ למערכות המדינה הממוסדות, ולומד גם משהו על הצד האפל של נשמתו. ביער נכנסת לחייו אשה אחרת, קרובה עד כמה שאפשר אל הטבע, כך שבהליך ההתרחקות שלו מתרבות המערב תמלאנה הנשים תפקיד מהותי...
אסטונית ורוסית, תרגום לאנגלית.
סירטו החדש של ארוו איהו - עפ"י רומן מאת ניקולאי באטורין, אחת היצירות המקוריות ביותר של הספרות האסטונית החדשה - נוטל אותנו אל תוככי סיביריה ובוחן את התשוקה הרומנטית לחזור אל הטבע ובה בעת את חוסר היכולת לממשה. לא מדובר ביצירה ריאליסטית על קשיי הקיום ביערות הצפון אלא בדרמה רומנטית המערבת מיתולוגיה עם ארוטיקה, את צווי הלב עם אחריות
אנושית. התרבות המקומית לא מוצגת אף פעם כ"פרימיטיבית" והאקזוטיקה לא באה על חשבון רגשות. ניסיון הצילום של איהו מסייע לו להניע את סירטו בין גוונים עזים בסצינות החלום לבין הניקיון הריאליסטי כשמדובר באפיזודות הקשורות למציאות.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|