|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: קים ביבר, קרול לואיס , ברונו דלבונל מאת: סטיבן פרוס בימוי: פיטר בוגדנוביץ' |
משתתפים: קירסטן דאנסט , אדוארד הרמן, , אדי איזארד , קרי אלווס , ג'ואנה לאמלי , ג'ניפר טילי |
הופעה ראשונה: ארה"ב/גרמניה/בריטניה 2001
משך הופעה: 112 דקות
|
|
|
|
באמצע נובמבר 1924 עולה שורת סלבריטאים על היאכטה של המיליארדר וו. ר. הרסט. אלה כוללים את הבמאי-מפיק תומס אינס שהמפגש מתרחש לרגל יום הולדתו, הכוכבת מריון דייויס שהיא ידועתו-בציבור של הרסט, הבמאי והכוכב
היהיר והנרקיסיסטי צ''ארלי צ''אפלין (אחרי הכישלון הצורב של ''האשה מפריס''), הרכילאית האגרסיבית לואלה פרסונס, הסופרת האקסצנטרית אלינור גלין ועוד כמה נציגים מהשמנא והסלתא כמו גם מהשוליים המזדנבים של
הוליווד. לכ"א מהאנשים יש סדר יום משלו: הרסט המטורף מקנאה מציץ באובססיביות לתאה של דייויס, אינס זקוק למטריה העסקית של מארחו, צ''אפלין רוצה לזיין את דייויס, פרסונס מתחנפת לכולם, וכו''. אנחנו הצופים, שכבר בתחילת הסרט השתתפנו בהלווייתו של אינס, מוזמנים ללוות את השתלשלות העניינים שהובילה למוות המיסתורי וחסר ההסבר לכאורה.
אנגלית ללא תרגום
כמו רבים מבני דורו, פיטר בוגדנוביץ'' הגיע לקולנוע מאהבה. הוא החל את הדרך כתאורטיקן ואח"כ כיוצר של הצלחות מסחררות דוגמת ''הצגת הקולנוע האחרונה'', ''מה נשמע דוק'' ו''ירח של נייר'', וגם כישלונות מהדהדים כמו ''דייזי מילר'', ''ניקלאודיאון'' ו''הם צחקו על כולם''. אחרי היעדרות מעשייה פעילה שארכה כמעט עשור, עפ"י מעשייה אמיתית ששמע מפיו של אורסון וולס
(וששימשה בסיס לגירסת התסריט הראשונה של ''האזרח קיין''), הוא חוזר בגדול. יתרונו הגדול של ''המיאו של החתול'' הוא לא רק במבט מקורי על פרשייה עסיסית אלא גם בבשלותו הקולנועית - סיבה מספקת דיה כדי להסביר את ההצלחה הביקורתית והקופתית בארה"ב אך לפני חודשיים שלושה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|