|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: קרולין בנז'ו , רובין קאמפיו, לורן קאנטה , פייר מילון בימוי: לורן קאנטה |
משתתפים: אורליאן רקואינג , קארין ויאר , מוניק מנז'ו , סרז' ליברוזה , ז'אן-פייר מנז'ו |
הופעה ראשונה: צרפת 2001
משך הופעה: 134 דקות
|
|
|
|
לכאורה, הכל אצל ונסן בסדר, אפילו בסדר גמור - הוא נשוי באושר לאשה מבינה, יש לו בן ובת מוצלחים, הורים נחמדים, מישרה מכובדת ומכניסה ובקיצור, כל מה שיכול להעניק ביטחון לאדם מן הישוב. אנו פוגשים הגבר גבה הקומה והמקריח ב"נסיעות עסקים" ברחבי צרפת, מרים טלפונים הביתה ומתנצל בפני אשתו על לוח פגישותיו הצפוף והתובעני. לאט לאט אנו מתחילים להבין כי יש משהו מוזר בפסאדת הביזנסמן - אף פעם לא רואים אותו בפעילות עסקית, רוב הזמן הוא נמצא בתחנות ההתרעננות של האוטוסטרדה ואת שעות השינה הוא מבלה במכונית. ונסן, מסתבר אחרי זמן, הוא מובטל המסתיר את פיטוריו מבני משפחתו. בהמשך יתחוורו לנו עוד עובדות על האיש אבל כל אינפורמציה נוספת על התפתחות העלילה, עלולה לפגום בצפייה…
צרפתית, תרגום לעברית ואנגלית
בשם לורן קאנטה נתקלנו לראשונה כשהציג בפסטיבל ירושלים 1998 את
''הסנג''ינרים'' (במסגרת סידרת ''2000 בעיני...''). היום הוא אחד הכוחות
החשובים של הקולנוע הצרפתי ואם לשפוט עפ"י סרטיו - המטפלים בעיקר
בנושאים חברתיים ובקונפליקטים מעמדיים בעת החדשה - הוא תופס לעצמו מקום
של כבוד בצמרת הגבוהה. נקודת המוצא של ''פסק זמן'' היא סיפור נורא שהתרחש
במציאות אבל קאנטה בוחר להתרחק מהמיידיות הצהבהבה של המקור, לא להתקרב
למרכיביה הפתלוגיים של הדמות האוריגינלית, ובטח שלא לשפוט את מעשיה.
ונסן הוא אדם כמוני וכמוך הנקלע שלא בטובתו לסיטואציה בלתי אפשרית:
"כמו חיה שנלכדה באורות המכונית בלילה" אליבא דרובין קאמפיו התסריטאי.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|