|
|
|
קולנוע ברזילאי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
נקודת רתיחה (ברזיל 1999)
בימוי: אלואיזיו אברנשס
משחק: אלקסנדר בורז''ס, ז''וליה למרץ
הוא גבר שמתקרב ל-40, ויצר לעצמו עולם משלו, הרחק מהחברה בחווה מחוץ לסאן-פאולו. היא עיתונאית נאה ונשית בת 25. כאשר הוא חוזר הביתה בערב, היא כבר מחכה לו, בקוצר רוח. הם מחליפים מלים מעטות ופונים מיד אל חדר המיטות. למחרת, בארוחת הבקר, הוא שם לב שנמלים חפרו תעלה בגדר ומתפרץ בכעס. האווירה משתנה מיד, ההרמוניה נעלמת והופכת לויכוח סוער. הם מטיחים אחד בשני האשמות ועלבונות. כמה שעות אחר-כך, באותו בקר, מתחיל אותו טקס מחדש. המצלמה של פדרו פארקס מעבירה את סצנות האהבה בין בני הזוג כדואט חושני בין שני רקדנים וממחישה את התהום בין עצמת המשיכה בין השניים לעצמת השוני בדעותיהם.
(72 דקות, פורטוגזית, תרגום לאנגלית)
בתל-אביב יוקרו גם גרינגה
גרינגה (ישראל 2002)
בימוי: נעה רמבישבסקי והגר סעד
משחק: קלייר וייסבלט, טנירה פנרה, ג''וזי שמחי
לי, בחורה מאומצת מברזיל מופתעת ביום הולדתה ה-18 כשחברתה שירה, גוררת אותה לבילוי במועדון ריקודים ברזילאי. התרבות "החדשה" נראית זרה ומרוחקת עד שפוגשת לי במריה, אישה ברזילאית סקסית, הסוחפת אותה דרך החושניות והקצב אל השורשים שנלקחו ממנה. גילוי פתאומי מנפץ את האשליה ומעורר תהיות חדשות... (20 דקות, עברית)
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|