|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: חומרים מהמחזה מאת ג'ון ובסטר בימוי: מייק פיגיס |
משתתפים: סלמה האייק , ברט ריינולדס , קיארה מאסטרויאני , דויד שווימר , דני יוסטון , אורנלה מוטי , לוסי ליו , ג'ון מלקוביץ' |
הופעה ראשונה: בריטניה/איטליה 2001
משך הופעה: 114 דקות
|
|
|
|
מלון הונגריה בלידו של ונציה, מבנה אר-דקו מרשים. צוות הסרטה מגיע למקום כדי לצלם את גירסתם למחזה ''הדוכסית ממאלפי'' עפ"י עקרונות דוגמה 1995 הבמאי הוא אוונגארדיסט נחשב ועצבני. למפיק העגמומי יש אספירציות אמנותיות והוא רוצה לאחוז בשרביט הבימוי. את מאחורי הקלעים של ההפקה הגדולה מתעד צוות דוקומנטרי בראשות כתבת נמרצת בדמותה של סלמה האייק. במלון עצמו ישנן בינתיים התרחשויות מבהילות ואנשים נעלמים למרתף. מאחר ובמאי הסרט נורה בגבו ושקע למצב של תרדמת, מוצאים עצמם כמה מהמוזמנים לסט ישובים ללא תעסוקה בבאר העליון...
מייק פיגיס הוא אחת הדמויות היותר מרתקות שפועלות בקולנוע העולמי בשני העשורים האחרונים. את דרכו החל כמוסיקאי, השתפשף בהפקות מולטי-מדיה, ומשם קצרה היתה הדרך לקולנוע. הוא חתום על סרטים כמו ''יום שני הסוער'',
''לעזוב את לאס וגאס'', ''לילה חד פעמי'' ועוד יצירות מהזרם המרכזי. בעת האחרונה הוא מתעסק יותר ויותר במתיחת גבולותיה של האמנות השביעית. לפני שנתיים היה הפרוייקט הדיגיטלי המרתק ''טיים קוד'' ועכשיו הוא משכלל ומביא
יצירה משופרת שגם עלילתה לא מקודמת עפ"י תסריט מתוכנן בקפדנות, שגם בה מתרחשים כמה סיפורים מקבילים מעל גבי המסך המפוצל. הטכניקה הזו מאפשרת לעושים במלאכה, משחקנים ועד למפעילי המצלמות, חופש פעולה מירבי. רק אל תבינו מכך שמדובר ביצירה בלתי נגישה ובין המרכיבים הגותיים יש גם לא מעט הומור, כולל אפילו פארודיה מכוונת על לארס פון טרייר (ובעיקר על ''הממלכה'').
אנגלית ללא תרגום
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|