|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תיעודי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: גרמניה/אוסטריה 2002
משך הופעה: 100 דקות
|
|
|
|
ברחוב צדדי בוינה, מאחורי הפולקסתיאטר, ניצב לו בית קולנוע רפרטוארי קטן שהזמן עמד בו מלכת. מרבית רוכשי הכרטיסים הם גברים ונשים קשישים בני 70 פלוס הבאים להיזכר ביצירות ובכוכבים הגדולים של הקולנוע האוסטרי
והגרמני מלפני כמה וכמה עשרות שנים. זה לא הקהל שיסתפק במערכת קולנוע ביתית אלא אנשים שאינם מוכנים להתפשר על פחות מהקרנות על מסך גדול, כאלה שראוי לצפות בהם בצוותא עם אנשים אחרים. תמורת כמה עשרות שילינגים
הם מתרווחים על המושב, חוזרים אל הימים המאושרים שבהם היו צעירים ויפים, וצופים ביצירות הישנות מתוצרת UFA ודומותיה - קומדיות חביבות ומלודרמות אסקפיסטיות שיובילו את הצופה דרך עלילות פשוטות ובאמצעותן
אפשר יהיה להימלט מהכעת והעכשיו המעיקים. כבר מקריאת השורות לעיל, עוד לפני הצפיה ב''בלאריה - כל עוד אנו חיים'',ברור כי יהיו לנו פה כמה מפגשים, חלקם אפילו משעשעים, עם דמויות אקסצנטריות במיוחד.
דוגלס וולפשפרגר, דוקומנטריסט גרמני, נוטל אותנו למסע בזמן ועורך לנו היכרות קרובה עם כמה מצרכניו הקבועים של בית הקולנוע הוינאי - דמויות הכמהות לעצור את גלגל הזמן ולשחזר את קסמי העולם הישן ואם אי אפשר, אזי לפחות להחזיר את השעון לאחור ולו ל 90 דקות. אפשר להתרגש איתם, אפשר מדי פעם לצחקק עם ההומור הוינאי הטיפוסי, ולנו פה מותר גם לשאול את עצמנו איפה היו המבוגרים שבהם בשנים הגורליות ביותר בתולדות אירופה.
גרמנית, תרגום לאנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|