|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תיעודי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: ארה"ב 2001
משך הופעה: 196 דקות
|
|
|
|
פרדריק וייזמן מצטרף לצוותי משטרה המוזעקים לטפל במקרי אלימות במשפחה בטמפה, פלורידה: גבר גרום נעצר בתחתוניו, אשה נסערת וחסרת שיניים מתלוננת נגד שותפה-לחיים, גברת ממושקפת מדממת ומובלת לבי"ח, שיחות
במקלט לנשים מוכות, קבוצת תמיכה של מוכות, ילדי מוכות מדברים עם מטפליהם, ועוד כהנה וכהנה ענייני אלימות במשפחה המוכרים ממחלקות הרווחה במקומות אחרים.
כל מי שזכה כבר לחוות היכרות עם הקולנוע הוייזמני - ובפסטיבלי ירושלים היו לנו די הרבה הזדמנויות (''בלפסט, מיין'', ''קומדי פראנסז'', ''דיור ציבורי'', ''גן חיות'', ''סנטרל פארק'', ''טילים'') - יסתפק בשורות הקצרות לעיל כדי להגיע להקרנה גם אם התמחותו איננה קשורה לעבודה סוציאלית. כמו הכותרים הנ"ל - כמו כל הקריירה שלו שראשיתה בסוף שנות השישים ויש בה עד היום למעלה מ 30 כותרים - גם ''אלימות במשפחה'' בוחן ביסודיות מוקפדת פן מסויים של החברה האמריקאית ומוסדותיה. ראשיתו בשמי בוקר צלולים המשתקפים בחלונות הזכוכית של בניין משרדים וסופו בלילה ובמקרה נוסף של
משבר חמור בזוגיות. במהלך השעות שבין לבין אנו הופכים עדים לתקריות טעונות מהסוג שהמשתתפים בהן מבקשים בדרך כלל לשמור על אלמוניותם. כמו בכל הפילמוגרפיה הוייזמנית, גם כאן לא נזקק הצופה להסברים מיותרים וכל
האינפורמציה שהיתה עד היום לא יותר מנתון סטאטיסטי נורא ככל שיהיה, מושלכת הישר מהמסך ולצופה לא נותר אלא ליצור בעצמו הקשרים נכונים בכל מה שנוגע למלחמה בתוך המשפחה.
אנגלית ללא תרגום
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|