|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: בולק פוליבקה , י. א. פיטינסקי , אוטקרו שמידט , מילן שטיינדלר , שנטל פוליין |
הופעה ראשונה: הרפובליקה הצ'כית 2001
משך הופעה: 124 דקות
|
|
|
|
אחרי ליל שתיה ארוך, שני גברים מוצאים עצמם מתוכחים בלהט על מהות הטבע האנושי. הויכוח מסתיים עם הגעתו של גבר עירום מכפר הנודיסטים הסמוך. לא יחלוף זמן רב מדי בטרם יבין הצופה כי כל מה שהתרחש לעיל אין לו קשר עם
המציאות ואין הוא אלא חלק מצילומיו של סרט תיעודי אקספרימנטלי. המניע העומד מאחורי ההפקה הקולנועית הצנועה הוא הצורך לבחון את השוני בין בני אדם עירומים ובין קופים. החומרים שישמשו את האנליזה הזו הם לא פחות מ 112 נודיסטים ונודיסטיות שסונוורו ע"י כמה גרושים או סקרנות. הבמאי מסובך לא רק עם ההפקה אלא עם יותר משתי נשים. מממן הפרוייקט הוא מפיק נובו-רישי מרוסיה המאמין כי יהיה בכוחו לשכנע את הבמאי להסיט את הסרט מנתיביו הפילוסופיים לכיוונים מסחריים יותר, משהו כמו קומדיה בעירום שתנצל את שפע העור החשוף. האינטרסים השונים והמשונים של המשתתפים מובילים את העלילה אל שיאה הדרמטי...
ורה חיטילובה נמנית על הדמויות הבולטות שהובילו את הקולנוע הצ''כי אל שיאיו בסוף שנות ה 60 ובין סרטיה מאותה תקופה ניתן למנות את ''מרגניות''. בפסטיבל ירושלים 1999 הוצג סירטה הקודם, ''פיתויים ומלכודות''. כמו מרבית הפילמוגרפיה העשירה שלה, גם נקודת המוצא לסירטה החדש פרובוקטיבית למדי, גם הוא תוקף מזוית בלתי מקובלת סוגיות בנושאי מוסר חירות וטעם החיים, גם בו משובץ הומור מרכז-אירופי אפקטיבי, גם הוא מעיד על עין קולנועית רגישה.
צ''כית, תרגום לאנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|