|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מתח/פעולה |
|
|
|
|
|
The State of Things |
מצב הדברים |
|
|
|
|
|
|
משתתפים: פטריק באוכאו , ויוה אודר , סמואל פולר |
הופעה ראשונה: מערב גרמניה/ פורטוגל/ ארה"ב 1982
משך הופעה: 120 דקות
|
|
|
|
מצב הדברים הפיסי והנפשי של צוות הסרטה המצלם בפורטוגל סרט מד"ב ונקלע לקשיים פיננסיים. הסרט שלהם אמור להוות גרסה שניה ל"איש המסוכן בעולם" שביים אלן דוואן בשנות החמישים. המפיק עוזב את אתר ההסרטה עם הנגטיבים שכבר צולמו כדי לגייס עוד כסף ולשוב עם מלאי חדש של חומר גלם, אלא שעקבותיו נעלמים אי שם בלוס אנג''לס ואי אפשר לאתרו. עד כאן עלילה המתרחשת במקום אחד שאיננה מאפיינת כל כך את אהבתו של ונדרס לסרטי נדודים. מן הרגע בו מחליט הבמאי לטוס לארה"ב ולמצוא את המפיק, מתגלגלת עלילה מהירה, גדושה בהערות סרקסטיות על הוליווד ועל הדרך שבה היא מתעללת ביוצרים, במכוון ושלא במכוון. הסרט מוקדש ככל הנראה לפרנסיס קופולה ולקשיים שהציב בפני ונדרס בעת שזה ביים עבורו את "האמט"
אנגלית, תרגום לעברית וצרפתית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|