|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: פיטר גרינאוויי , מתיו דלאמר , פיטר גרינאוויי , ויויאן וו , אמנדה פלאמר , פולי ווקר |
הופעה ראשונה: בריטניה/הולנד/ גרמניה 1999
משך הופעה: 120 דקות
|
|
|
|
"כל גבר אמור לחשוב על סקס פעם אחת מדי תשע דקות. על מה לעזאזל הוא חושב ביתר שמונה הדקות." פיליפ אמנטל, מיליארדר שהתאלמן מאשתו האהובה, מקים, בעידודו של בנו הפלייבוי ובהשראת סרטו של פליני "שמונה וחצי", הרמון של שמונה וחצי נשים מלאומים שונים באחוזתו המפוארת בז''נבה. שלוש נשים יפניות – מנהלת חשבונות, מהמרת כפייתית ותלמידת קבוקי; נזירה נורבגית; משרתת צרפתייה; פרשית עירומה עם חזירת מחמד ענקית; יולדת סדרתית הנמצאת בהריון תמידי; פילגשו הסקסית של זמר אופרה שחור וגם חצי אישה (למה חצי – תגלו בסוף הסרט). פיטר גרינאוויי, מרקיע לשיאי ביזאריות המוכרים מסרטיו הקודמים ("טובעים במספרים", "כתוב בעיר", "הטבח, הגנב, אשתו והמאהב"). מין ומוות, מציאות וקולנוע, גילוי עריות ופיוט, משמשים בערבוביה בסרט מסוגנן כתמיד ומשופע בעירום גברי ונשי. הדיאלוגים המטורפים (שלעתים מזכירים את מונטי פייטון) והסיטואציות הגרוטסקיות עוזרים לגרינאוויי להעביר את הרעיונות הסנסציוניים ושוברי המוסכמות לקהל, הנשאר פעור פה לנוכח הטירוף וההעזה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|