|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תיעודי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: פטר לום , פטר לום, אנטולי סיבוה בימוי: פטר לום |
משך הופעה: 51 דקות
|
|
|
|
קירגיזסטן 2004, שלוש עשרה שנים אחרי התפרקות ברה"מ.
המסורת השבטית הפטריארכאלית עדיין פורחת, כאילו השלטון החילוני-קומוניסטי שחרט על דגלו שוויון זכויות לנשים, לא היה כאן מעולם.
אחת התופעות הייחודיות למדינה צעירה זו היא חטיפת נשים.
זה לא מקרה נדיר שנערה בת 17 יוצאת בבוקר ללימודים בתיכון ובערבו של היום מוצאת את עצמה כלה לגבר אותו לא ראתה מעולם. בקירגיסטן גברים נוהגים לחטוף נערות אשר הוריהן אינם עשירים דיים כדי לספק נדוניה. החטיפה מתוכננת לפרטים בין החתן המיועד, הוריו והורי הכלה, ורק הנערה אינה מודעת לעתידה. כמעט 90% מהחתונות באזורים הכפריים של המדינה נערכות בעקבות חטיפה שכזו. הבמאי פטר לום ליווה מספר מקרים מייצגים של חטיפות. הוא צילם את הכלות המיועדות, את החתנים המתרגשים, ואת המחותנים המפעילים מכבש לחצים על הנערות הבוכיות.
הסרט מעלה שאלות מוסריות מעצם עשייתו : היכן עובר הגבול בין הבמאי-המתעד לבין אדם הרואה אישה צעירה במצוקה?
קנדה/הרפובליקה הצ''''כית/קירגיזסטן, 2004, וידאו, קירגיזית, תרגום לאנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|