|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תיעודי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: רוסיה, 2002
משך הופעה: 90 דקות
|
|
|
|
סרטו של ויקטור קוסַקובסקי צולם בהשראת שתי יצירות מתחילת המאה התשע עשרה: הצילום "מראה מן החלון" של ניספור נייפס, משנת 1826 , הנחשב לראשון בהיסטוריה של הצילום, וסיפורו הקצר של א. ט. הופמן "החלון הפינתי של דודניתי" משנת 1822.
הבמאי מצלם מחלון דירתו שטח של כמה מטרים רבועים ברחוב מגוריו בסנט-פטרסבורג, ומה שמתחיל כסיפור ריאליסטי לחלוטין הופך לעיתים להיות סוריאליסטי ומופשט.
הסרט מתעד סדרה אינסופית של שיפוצים, תיקונים ועבודות ריצוף שנעשו ברחוב במשך שנה, בזמן ההכנות לאירועי יובל ה- 300 של העיר. כל הסרט מצולם מאותה נקודה בדיוק, אבל בעדשות שונות ובשעות שונות של היום.
קוסַקובסקי מגדיר את הסרט - שהמילה היחידה הנאמרת בו היא "שקט" - כקומדיה אשר ממחישה מה יכול להתרחש מול עינינו, אם רק נטרח להתבונן.
ללא דיאלוג
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|