|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קומדיה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: גאסטון פולס , לטישיה ברדיצ'ה , ריקרדו דארין |
הופעה ראשונה: ארגנטינה 2000
משך הופעה: 114 דקות
|
|
|
|
"דיוויד מאמט היה מת לתסריט כזה" כתבו ב´וראייטי´,העלילה עוסקת בשני פושעים קטנים שמנסים לנצל הזדמנות שנופלת לידיהם ולהפיל בפח מיליונר. היצ''קוק טבע פעם את המונח מגאפין — האובייקט שסביבו נעה העלילה למרות שאין לו כל חשיבות בפני עצמו. כאן מדובר באוסף בולים נדיר. מה שחשוב כאן, כמו אצל היצ''קוק והוקס ופורד ווילדר, הבמאים שהיוו השראה לפביאן בילינסקי הצעיר — הן הדמויות והאופן שבו פיתולי העלילה מכריחים אותן לפעול. בכשרון מרשים מצליח בילינסקי לשרטט שורה של אנשים שנאבקים לשרוד תוך שהם נשענים בעיקר על יכולתם לשקר בפנים חתומות. התוצאה היא קומדיית פשע מתוחכמת, חפה מכל הצטעצעות מיותרת, שבמרכזה תסריט הדוק ומפתיע ואנסמבל שחקנים מצוינים ומסורים.
ספרדית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|