|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: יאן ווסרצ'יל , זדנק בזוצק |
הופעה ראשונה: צ'כוסלובקיה 1965
משך הופעה: 72 דקות
|
|
|
|
פטר הוא צ''לן בפילהרמונית של פראג שיוצא לעיירת הולדתו כדי להשתתף כסולן בקונצרט בבית הספר למוסיקה המקומי. פילגשו הצעירה יוצאת עמו למסע והשניים מתארחים אצל ידיד נעוריו של פטר, במבאס, היום מנהל בית הספר למוסיקה, נשוי ובעל בית ומכונית חדשים. שלושת הימים שמבלים השלושה ביחד, מאפשרים לשני הגברים לבחון את הישגיהם בחיים, אגב אכילה ושתייה כדבעי.
סופה של ההתרחשות תאיר באור חדש את התקוות של כל אחד מהשניים.
איבן פאסר היה שותף בכתיבת שלושת סרטיו הראשונים של מילוש פורמן, והוא מוכיח בסרטו הראשון יכולת בימוי שאינה נופלת מזו של רעהו. גם כאן העלילה משנית ובנויה באופן אפיזודיאלי מסיטואציות קטנות ועיקר ההנאה נובעת מהדמויות המאוד אנושיות ומערכת היחסים ביניהן. פאסר נשען כמעט לחלוטין על בימוי שחקנים מעולה, תוך שהוא משתמש בצילום הרמוני, עריכה מושלמת וקצב התרחשות מופלא כדי לתזמר את ההתרחשות באופן שהוא בא בעת סנטימנטלי ואירוני. מתוך העשייה הפשוטה בכל רמותיה צצה אחת הפנינים של הקולנוע הצ''כי, קומדיה מרירה ומשכנעת.
צ''כית, תרגום לאנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|