|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הסטורי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: ארתור בראונר בימוי: אישטבן סאבו |
משתתפים: קלאוס מריה בראנדאוור , ארלנד יוזפסון |
הופעה ראשונה: הונגריה/ מערב גרמניה 1988
משך הופעה: 117 דקות
|
|
|
|
בין החיילים האוסטריים המוצאים עצמם לכודים בקרבות חסרי שחר מתישהו לקראת סיומה של מלה"ע הראשונה, נמצא גם אחד, קלאוס שניידר. הוא נפצע בראשו ומחלים בבי"ח צבאי. אחד מרופאיו, ד"ר בטלהיים, מתמחה בהיפנוזה טיפולית. הוא נעשה לפטרונו של שניידר והחייל הפצוע מתגלה כבעל כישורים טלפתיים ונבואיים. את היכולות העל-טבעיות הוא מנצל אחרי המלחמה לצרכי פרנסה ומופיע תחת הפסאודונים אריק יאן הנוסן. מעט לפני הבחירות בגרמניה של תחילת שנות ה-30´, הוא מנבא לא רק את עליית הנאצים לשלטון אלא גם את מעלליו העתידיים של היטלר. גיבורנו, כצפוי, עתיד להפוך לקורבן התופעה שעליה ניבא... "הנוסן" הוא פרק שלישי בטרילוגיה של הבמאי ההונגרי אישטבן סאבו הכוללת גם את "מפיסטו" ואת "קולונל רדל". כמו קודמיו, גם כאן בבסיס התסריט עומדת דמות אמיתית. הנוסן הוא הדמות הטרגית ביותר מבין השלוש, קורבן שאין לו שום שליטה על גורלו ועל אף ידע מוקדם, אינו מסוגל להתמודד כנגד כוחות היסטוריים גדולים העושים בו ככל העולה על רוחם. פרט לתסריט הסוחף ולהפגנת המשחק המדהימה של קלאוס מריה בראנדאוור, מעוררים התפעלות מיוחדת צילומיו המופלאים של יאנוש קולטאי.
גרמנית, תרגום לעברית ואנגלית.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|