|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: גולן-גלובוס בימוי: ברבט שרדר |
משתתפים: מיקי רורק , פיי דאנאוויי , ג'ק נאנס |
הופעה ראשונה: ארה"ב 1987
|
|
|
|
"עכבר הבארים" הוא הנרי צ''ינאסקי, סופר הכותב שלא על מנת לפרסם, אלכוהוליסט, יצור שוליים. את עיקר זמנו הוא מבלה בבאר עלוב של לוס אנג''לס, שם הוא פוגש את ואנדה, אישה בשלה בהליכי גירושין, גם היא אלכוהוליסטית. הם מתאהבים, נפרדים, מתאהבים שוב... שרדר, התמחה בסרטיו הגרמניים בתיאור קהילות שוליים. כאן הוא מביא תאור מהמם של שוכני הבארים האפלים של המטרופולין, אנשים הנראים לעיתים כמלאכים שנפלו. התסריט של בוקובסקי הינו בעיקר אוטוביוגרפי ומהווה מן המשך או ואריאציה על "סיפור של שגעון פשוט", ספר אחר של בוקובסקי שעובד למסך ע"י מרקו פררי. עיקר כוחו של "עכבר בארים" הוא במשחק המעולה של מיקי רורק ופיי דנאווי המצליחים להקנות לדמותם העלובה ממד חמים ואצילי.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|