|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: פיליפ סימור הופמן , קתי בייטס , ג'ק קהלר |
הופעה ראשונה: ארה"ב 2002
משך הופעה: 90 דקות
|
|
|
|
הזוכה בפרס התסריט בפסטיבל סנדנס 2002 הוא סרט קטן ואינטימי שעוסק בחור השחור שנפער בעולמו של איש מחשבים כאשר אשתו מתאבדת. נקודת המוצא הזו יכולה לשמש בסיס לסרט "סטנדרטי" שעוסק בכוחם של החיים ובשאר הקלישאות שבאות לרפד את ההתמודדות עם השכול. כאן, אולי כי מדובר בסרט עצמאי של במאי צעיר בסרטו הראשון, התוצאה מדלגת מעל כל אלו. וילסון, האלמן הטרי, אינו יודע כיצד להמשיך את חייו. אפילו את הפתק שאשתו השאירה לו הוא מפחד לקרוא, למורת רוחה של חמותו שמנסה ככל יכולתה להתערב בחייו. אלא שהמוות הפתאומי תולש מחייו של וילסון כל נקודת אחיזה ורובו של הסרט מוקדש לניסיונותיו המשונים למצוא משהו שיעגון אותו, בין אם מדובר באנשים, בריטואלים או בתחביבים חדשים. על הבסיס הזה מביים טוד לואיזו, בעזרת התסריט המוצלח של גורדי הופמן (אחיו הגדול של פיליפ סימור) דרמה קטנה שכוחה בהופעתו המהפנטת של הבן הצעיר במשפחה. ובאמת, פיליפ סימור הופמן, שכבר מוכר כמעט לכל חובב קולנוע מהופעותיו בשנים האחרונות הופך את וילסון לפקעת רגשות מבולבלת ונבוכה שמעניקה לסרט את מרכז הכובד הרגשי שלו.
אנגלית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|