|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: אמריקה פררה , לופה אונטיוורוס |
הופעה ראשונה: ארה"ב 2002
משך הופעה: 90 דקות
|
|
|
|
אנה, דור שני למהגרים מכסיקניים החיים במזרח לוס אנג''לס, היא תלמידה מחוננת. המורה שלה לאנגלית בהחלט ממליץ שתמשיך ללמוד, יש לו אפילו פרוטקציה באוניברסיטת קולומביה ונוכח כישוריה לא תהיה לה בעיה להשיג מלגה. גם אחותה תומכת, סבה, אפילו אביה מסכים בשתיקה, אבל המחסום הגדול הוא אמה. זו לא יכולה להסכין עם העובדה שבתה לא תסבול במדינה החדשה לפחות כמוה. היא התחילה לעבוד כתופרת כבר בגיל 14 ובתה עדיין מבזבזת את זמנה בלימודים גם בגיל 18 (ועדיין זה לא הטירוף הכי גדול של האמא). את הקיץ שאחרי התיכון תקדיש אנה לשלושה עניינים: להתלבטות אם להגשים עצמה ולהמשיך ללימודים גבוהים, לפרשיית אהבים עם בן כיתתה המעודן, ולעבודה במתפרה המיוזעת של אחותה. סרט הביכורים של פטריסיה קרדוסו הוא יצירה מלבבת ובטוחה בעצמה שלמרות מסריה האנטי גזעניים וההתרסה נגד אופנות ההרזיה איננה מחויבת אוטומטית לערכים פוליטיקלי-קורקטיים. ניכר בה בקרדוסו כמה היא אוהבת את הדמות המרכזית, בטח נוכח החירות שהיא מעניקה לשחקנית המגלמת אותה, ולפיכך לא מפתיעה ההצלחה הגדולה שלה זכו הקרנות הסרט גם מחוץ לריכוזי המהגרים באמריקה.
אנגלית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|