|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע ישראלי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: חוה שיין , משה צימרמן , טלי כהן , צח ניסינבויים מוזיקה: אסף רינדה |
הופעה ראשונה: ישראל 2003
משך הופעה: 61 דקות
|
|
|
|
תופעת המארחות הזרות רווחת ביפן כבר שנים רבות, וביניהן עובדות גם ישראליות רבות. הן משתלבות בתרבות ארוכת שנים של אירוח ע"י גיישות, אך בניגוד לגיישות המסורתיות, העוברות תהליך לימוד ארוך שנים, עליהן פשוט למצוא חן בעיני בעל המועדון ולקוחותיו.
רוני היא בחורה בת 20, שהשתחררה זה עתה משירותה הצבאי. בחורה יפה ואינטליגנטית. הסרט מלווה את מסעה ליפן ומתמקד בעבודתה במועדון, ובקשריה עם המארחות האחרות. בטוקיו רוני מגלה שהעבודה כמארחת לא קלה כפי שחשבה, וכשהיא רואה בחורות ששוחות באקווריום במועדון ה"FUSION", החלום לשחות בו הופך להיות עבורה מפלט. היא שואפת להפוך ל"דולפין" כדי שלא תצטרך לנהל שיחות עם אותם גברים או לתת להם לגעת בה.
אל טוקיו מגיעות כל העת ישראליות שבאות לעבוד באירוח, מעגל שאיננו נגמר. כשרוני מגיעה לטוקיו היא פוגשת את קארין ומאיה. קארין טוענת שיש להתייחס אל היפנים כאל מקור כסף בלבד, ואילו מאיה טוענת שכדי להצליח בעבודה צריך להיות כנה ככל האפשר. מצד שני, את מאיה מפטרים כמעט כל שבוע, כך שרוני צריכה למצוא את דרכה שלה.
חוה שיין למדה קולנוע וטלוויזיה במכללת הדסה ועשתה תואר MFA בקולנוע מאוניברסיטת תל אביב.
עברית, יפנית, אנגלית, תרגום לעברית
נעשה במסגרת לימודי ה- MFA בחוג לקולנוע וטלוויזיה, אוניברסיטת תל-אביב.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|