|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע אמריקאי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: רוברט פורסטר , ורנה בלום , פיטר בונרז |
הופעה ראשונה: ארה"ב 1969
משך הופעה: 110 דקות
|
|
|
|
שיקאגו, קיץ האהבה של 1968. על רקע כינוס המפלגה הדמוקרטית בעיר, והפגנות נגד מלחמת ויאטנם, יוצא ג´ון יאנג, צלם טלוויזיה לסקר את האירועים עבור רשת שידור מקומית. הוא קר רוח, ג´ון יאנג, שום דבר לא נוגע בו. כשהוא מכסה תאונת דרכים הוא יקפיד לצלם את האירוע מכל זוית לפני שיזמין אמבולנס. אבל בוקר אחד הוא מחליט ללכת על סיפור שונה - נהג מונית שחור מחזיר כסף שנשכח במכוניתו ונתקל בחשדנות משטרתית. גם הממונים על צלמנו אינם מרוצים מהאמת הנשקפת בדיווחיו של ג´ון ומפטרים אותו. במקביל מקבלים חייו הפרטים תפנית רומנטית וסוציו-פוליטית כשהוא נקשר אל אלמנה צעירה ואל בנה המוזר המתגוררים בשכונת עוני. שני הסיפורים עתידים להתנגש זה בזה בהתנפצות מחרידה... הסקל וקסלר הוא צלם קולנוע (בין השאר "מי מפחד מוריג´יניה וולף?"). כאן בסרטו הראשון כבמאי הוא אורג בצורה מוצלחת למדי בין חומרים דוקומנטריים אותנטיים מאותו קיץ 68´ לבין הסיפור הפרטי המתרחש במקביל. התוצאה היא סרט מרתק ואמיץ בגישתו, שיצא לטפל במהות המדיום הטלוויזיוני הרבה לפני הגל שעולה וקוצף בימים אלו.
אנגלית, תרגום לעברית וצרפתית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|