|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע ישראלי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אירוע המוקדש לקולנוען דויד פרלוב – אמן, קולנוען, מורה. פרופ' (אמריטוס) דויד פרלוב ז"ל, מגדולי הבמאים שקמו במדינת ישראל ("בירושלים", "יומן), חתן פרס ישראל לקולנוע, הצטרף לסגל המורים של החוג לקולנוע ב1973, שנה לאחר היווסדו ולימד בחוג עד שנה"ל 2002-2003. פרלוב הלך לעולמו בדצמבר 2003. הערב יוקרנו סרטים של שניים מתלמידיו, אשר זכו גם לעבוד במחיצתו:
טיול בחדר של פרלוב (ישראל 1999) בימוי: לירן עצמור דיוקן של הקולנוען דוד פרלוב דרך טיול בחדרו. מסע ארוך ומעמיק בחדר קטן ועמוס בין קטעי זיכרון של רב אמן. (35 דקות)
הבית ברחוב טבנקין (ישראל 2008) בימוי: ליביו כרמלי תחילתן של עבודות בנייה מול בית מגוריו של הבמאי ליביו כרמלי מעוררות שאלות בנוגע למשמעותם בחייו של המושגים בית, הורות, משפחה. ליביו נולד ברומניה ובילדותו ננטש על ידי אמו. את אביו מעולם לא הכיר. כילד הוא נע ונד בין בתים שונים עד עלייתו לארץ. לאחר שנים הצליח לרכוש בית משלו ולהפוך בעצמו לאב. מערכת היחסים בינו לבין בנו הפעוט, דין, משתלבת בסרט עם מערכת היחסים בין אבות ובנים של העובדים (יהודים, ערבים, רומנים וסינים) באתר הבניה אותו ליביו מתחיל לתעד במקביל לגדילתו של בנו. מהר מאוד נוצר קשר מטפורי בין צמיחתו והתגבשותו של הבניין לבין צמיחתו והתגבשות אישיותו של הילד. ליביו מבקש בהקשר זה לחזור לעברו וילדותו ברומניה. הוא מאתר את אמו, אותה לא פגש יותר מ-40 שנה. במפגש הטעון הוא מנסה לראשונה בחייו לדלות פרטים על זהות אביו וגורלו. 'הבית ברחוב טבנקין' מתאר מסע אישי המשלב בין הפרטי ציבורי ובו עבר והווה שזורים זה בזה ומקיימים מערכת יחסים ריגשית ודרמתית. בנייתו של בית כמטפורה לחיים עצמם. (86 דקות. עברית ורומנית, תרגום לעברית).
לאחר ההקרנה שיחה עם לירן עצמור וליביו כרמלי על דויד פרלוב.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|