|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: ואלסקה גריזבאך , פטר רומל, דויד גרנוולד , ברנהרד קלר |
משתתפים: אנדרס מולר , אילקה ולץ , אנט דורנבוש |
הופעה ראשונה: גרמניה, 2006
משך הופעה: 90 דקות
|
|
|
|
מרקוס הוא מסגר, נשוי באושר לאלה, אהובתו עוד מהילדות – גבר לקוני שאיננו מרבה במילים מיותרות. את שעות הפנאי הוא מקדיש להתנדבות ביחידת הכבאים של העיירה הקטנה שבה הם חיים לא הרחק מברלין. במסגרת הפעילות ההתנדבותית הוא יוצא לויקאנד של השתלמות מחוץ לבית. עדר גברים הוא בדרך כלל מן המין השותה ועם החמרמורת המתבקשת מתעורר מרקוס בבוקר שלמחרת בביתה של רוזה, המלצרית הנעימה ששירתה אותו ערב קודם. למרות שאיננו זוכר דבר, מתשובותיה מתברר מה בדיוק קרה. אלה מבחינתה, מבלי לדעת מאום אודות ההרפתקה של בעלה, מוצאת עצמה פורצת בבכי בחזרות של מקהלת הכנסייה. חזרה בבית, את הגבר שלה היא מקבלת בהפגנת כמיהה גדולה. איש משפחה למופת, מרקוס מוצא עצמו לכוד, מאוהב בשתי נשים...
אחת ההפתעות היותר נעימות בתחרות של פסטיבל ברלין האחרון היתה המלודרמה של ואלסקה גריזבאך. יפה, מתון, רגוע, לא צעקני ומשוחק היטב; סירטה השני מגלה יוצרת מן הסוג שמקרב את הצופה לדמויות. בסיגנון בימוי נטורליסטי וגישה ריאליסטית, תוך שימוש בג`סטות קטנות וכמעט לא מורגשות – כאשר לא מעט קורה מחוץ לטווח המצלמה – `ערגה` מצליח להניד את נימי הנפש. הסיפור יחדור לליבותיכם הודות לעובדה כי רגשות מופנמים משחקים פה בתפקיד ראשי ובזכות מלאכת מצלמה מרהיבה ולא רהבתנית ושחקנים מאופקים הבונים את הדמויות באמצעות מגעים מעודנים ובלי מילים מיותרות. קרדיט מיוחד מגיע גם לאופן המרהיב שבו הסיפור ערוך.
גרמנית, כתוביות באנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|