|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
פנטזיה |
|
|
|
|
|
THE LORD OF THE RINGS:THE RETURN OF THE KING |
שר הטבעות: שיבת המלך |
|
|
|
|
|
|
משתתפים: אלייג'ה ווד , שון אוסטין , ויגו מורטנסן |
הופעה ראשונה: ארה"ב; ניו זילנד 2003
משך הופעה: 201 דקות
|
|
|
|
הסרט הנועל את טרילוגיית שר הטבעות מביא את הסדרה לסיום מספק ומהנה, שמצליח לא רק לשמר את הישגי הסרטים הקודמים אלא נענה למשפט "השלם גדול מסכום חלקיו". העלילה עוקבת אחר המאמץ האחרון, הקשה והטרגי לעיתים, של אחוות הטבעת להגן על הארץ התיכונה ולהביס את כוחות האופל שקמו נגדה. ג´קסון מביים את הפרק הזה בתנופה ווירטואוזיות שעולות על אלו שהפגין בשני הפרקים הקודמים ומשלב במיומנות מרשימה בין האינטימי לראוותני ובין האנושי לפנטסטי. האופן שבו ג´קסון רותם בסרטו את אוסף התחבולות העדכניות ביותר של אמנות הקולנוע והמימד המיתולוגי שהוא מעניק להרפתקה הקולנועית שהוא יוצר הזכירו ליותר ממבקר אחד את תור הזהב של הקולנוע האילם עם יצירות כמו "מטרופוליס" או "פאוסט". ג´קסון נשמר שלא להעניק ליצירתו את המימד החברתי שהעניק ליצירות הללו את מעמדן הקלאסי, אך אין בכך כדי לגרוע ולא במקצת מגודל ההישג, שכן "שר הטבעות" הוא אירוע משמעותי ופורץ דרך בתולדות הקולנוע.
אנגלית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|