|
|
|
תיעודי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: ישראל 2003
משך הופעה: 80 דקות
|
|
|
|
הסרט מתעד את חיי היומיום בעשרות מחסומי דרכים צבאיים הממוקמים ברחבי הגדה המערבית וברצועת עזה ומהווים את נקודת המפגש הראשונה בין הישראלים לפלשתינאים. תמונה קשה של השפעות הכיבוש על שני הצדדים לסכסוך.
עברית וערבית, תרגום לעברית ואנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
תגובת גולשים (2 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 2. קשה , אמיתי ומרגש ...
| | | | בתור ערבי ישראלי שהשתכנז לגמרי וחי כבר שנים בחברה היהודית , ובתור סטודנט לקולנוע אני מוכרח לציין שכבר הרבה זמן לא ראיתי סרט דיקומנטרי שנגע בי כל-כך הרבה.
אני מבין את הסבל של הפלסטינים בחיי היום יום שלהם, ואני מבין את החיילים שעומדים במחסומים ועוברים את כל מה שעוברים ואני מבין את שני הצדדים ... אך בכל זאת יש לי אמונה עמוקה שערבים ויהודים הם שני עמים נפלאים עם הרבה חום ואהבה שיכולים לחיות ביחד רק אם היו שמים את העבר בצד ומחליטים שצריך עתיד טוב יותר.
אני לא אכנס לפוליטיקה עכשיו ... אני רק אגיד ליואב שמיר חזק ואמץ ומי יתן ואוכל לשתף איתך פעולה מתישהו כדי להראות גם את הדברים הטובים שקורים מדי פעם ... כמו התרמת איברים של ומן יהודים לערבים וכך גם ההיפך.
כל הכבוד לצה"ל שנתן אישור לתעד את הכל ...
מאדי
הוסף תגובה | | | | |
| 1. התרשמותי מהסרט...
| | | | ברצוני לציין שהסרט פשוט מצויין!
הסרט משקף בדיוק את המציאות הקשה שלנו, אך לא לוקח צד.
הוא מראה את המציאות המשפילה והקשה של הערבים, אך מצד שני מראה את העבודה הקשה והמפרכת שהחיילים המדהימים שלנו צריכים לעבור כל יום.
אין ספק שהיה קשה לראות מה הערבים צריכים לעבור כל פעם מחדש, המצב הקשה בארץ לא מקשה רק עלינו אלא גם עליהם. גם הם צריכים לסבול בגלל אותם טרוריסטים מרצחים למרות שהם חפים מפשע.
כאב לי מאוד לשמוע את דברי הערבים " זה השלום שנתתם לנו?" "מחבלים לא עוברים דרך מחסומים"..
יכלתי לראות מה החיילים שלנו עושים, כמה הם עובדים קשה ואיך הם נאלצים להתמודד עם כל מיני מצבים.
בנוסף, הרעיון של להתפרש במשך הסרט על מס' גדול של מחסומים היה מעולה.
אני רק חושבת שצריך לפרסם את הסרט הרבה יותר, כך שתהיה לו מודעות גדולה יותר...יש לו מסר חזק ועמוק וחבל שהוא לא ינוצל. אני בטוחה שהוא יכול להשפיע על אנשים רבים.
סרט מעולה:)
הוסף תגובה | | | | |
|
|
|
|