|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | 1 | 2 | | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | 31 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: ג'אד נאמן , נלי גלעד - טובה בירן , הירש יכין בימוי: ג'אד נאמן |
משתתפים: אסי דיין , רובין יאיר , ליאורה ריבלין , אלדור גבי , ברכאן מוטי , ג'וזי כץ |
הופעה ראשונה: ישראל 1969
משך הופעה: 90 דקות
|
|
|
|
התנסותו הקולנועית העלילתית הראשונה של ג´אד נאמן היא שטבעה את הגל החדש בקולנוע הישראלי, והכתיבה אמצעים אומנותיים מסוגננים המעבירים חוויה פנימית רגשית. "השמלה", הראשון באסופה, מתאר ספרנית שמנסה לרכוש את ליבו של צעיר יפה תואר באמצעות שמלה חדשה. שותפתה לדירה שמודדת את השמלה גם היא, מחוללת שינוי בתוכניותיה. "המכתב" הוא אנקדוטה קולנועית אודות גבר המנסה להשתעשע בפרסמו מודעה שתוכנה "מכוער מחפש יפהפייה". כאשר ליבו נוטה אחר אחת המשיבות, מסתבר שאף היא ענתה למודעה מתוך שעמום. חותם את הטרילוגיה הסרט "תומס חוזר הביתה", שם מתלווה הצופה לתומס, שלאחר שבת זוגו סילקה אותו מדירתם המשותפת, הוא מחליט לשוב לבית גרושתו. הוא פוגש בחברה החדש ובין השניים נרקמת ברית מפתיעה.
האסתטיקה המרהיבה של הוויזואליות המצולמת, מעבירה את פגיעותן של הדמויות ונימי נפשן הופכים גלויים.
עברית, תרגום לעברית, אנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|