|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מתח/פעולה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: ניקולס קייג´ , ג´ון טראוולטה |
הופעה ראשונה: ארה"ב 1997
משך הופעה: 138 דקות
|
|
|
|
אחד משיאי הקריירה של ג´ון וו הוא מותחן פיוטי המשלב בין התפיסה החזותית של וו לבין ליבו של ז´אנר המותחן: המתח שבין הטוב לרע. העלילה, לכאורה, פשוטה: סוכן FBI מסור (טראוולטה) מצליח לאחר שנים של מרדף אובססיבי להכריע את הארכי פושע (קייג´) שחיסל את בנו הקטן. כדי למנוע פיצוץ עתידי שיחריב את לוס אנג´לס, הוא עובר ניתוח פלסטי מורכב שבו מושתלים פניו של הרשע במקום פניו שלו. כך הוא יוכל לשכנע את אחיו של הפושע לגלות היכן מוטמנת הפצצה המתקתקת. אלא שאז מתעורר הרע מתרדמתו ומבקש את פניו של הטוב. כך, חוזרים הגיבורים לעולם ולמרדף האינסופי ביניהם. חילוף הזהויות מאפשר לשני השחקנים הראשיים לבחון את יכולת המשחק שלהם, ולהפגין כאן מהמרהיבים שבביצועים. השתקפות המחוות הפרטיות של טראוולטה בידי קייג´ ולהפך הופכת את הסרט לקרקס מושלם. כשכל אלה באים תחת שרביטו המפורסם של וו נוצר פסטיבל שלם, המענג את הצופה ומצליח לטשטש הקו שבין הטוב לרע, לא רק מהבחינה הסיפורית שבה הטוב חייב להכיל ולהכיר את הרע כדי לגבור עליו אלא, בציניות רבה, גם מהבחינה הקולנועית שבה אלימות מזעזעת מוגשת בעטיפה משובבת וחגיגית.
עברית, תרגום לאנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|