|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מתח/פעולה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: בן אפלק , אומה תורמן |
הופעה ראשונה: ארה"ב 2003
משך הופעה: 119 דקות
|
|
|
|
מאז שניסח מחדש את הרטוריקה של סרטי האקשן עוד בהונג קונג של שנות השמונים, עבר ג´ון וו להוליווד ובמהלך העשור האחרון יצר שם בין השאר את "עימות חזיתי" ו"משימה בלתי אפשרית 2", שני להיטים שחרגו באיכותם האופראית ממרבית הסחורה המוכרת. אחרי הכשלון המסחרי של סרטו האחרון "לחישות מלחמה", הוא חוזר עכשיו עם "צ´ק פתוח" — מותחן עתידני ע"פ סיפור קצר מאת פיליפ ק. דיק — רק כדי להבהיר שהוא עדיין בכושר. במרכז הסרט עומד גאון מחשבים שלאחר כל פרוייקט מפרמט את זכרונו שלו כדי למנוע מן הסודות המקצועים שיצר לעבור איתו הלאה. בוקר אחד, לאחר עוד פרוייקט שכזה, הוא מגלה שבמקום מעטפה עם המון כסף מחכה לו מעטפה שהכין לעצמו ערב מחיקת זכרונו, ואשר החפצים הטמונים בה עתידים לשמש רמזים שיסייעו לו להבין מדוע מישהו מנסה לחסל אותו. בניגוד לעיבודים קודמים של דיק, וו אינו ניגש לטקסט עם חרדת קודש, אלא נוטל לעצמו מידה של חרות ודווקא כך מצליח לתפוס את סגנון הכתיבה של הסופר המחונן. עם ליהוק נוצץ ועם המגע הייחודי שלו, התוצאה היא מותחן קליל ומהנה.
אנגלית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|