|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: מייק דאוני, סם טיילור , מילקו יודיפוב, זוראן צויאנוביץ' , סרדיאן קרנוביץ' , ראדאן פופוביץ' בימוי: סרדיאן קרנוביץ' |
משתתפים: סנאד אליהודז'יץ' , איבנה בולנצ'ה , ילנה דוקיץ' , מילנה דראביץ' , גוריקה פופוביץ' |
הופעה ראשונה: סרביה ומונטנגרו/בריטניה 2003
משך הופעה: 97 דקות
|
|
|
|
בלגרד, 1995, מלחמת הבלקן בשיאה. לאבוד הוא סטודנט סרבי שגלה לבלגרד מסרייבו ופעילותו מוקדשת בעיקרה לניסיונות חמיקה יצירתיים מגיוס לצבא. מובטל, בלי פרוטה בכיס – כל רכושו עלי אדמות מצטמצם לתכולת שקית ניילון – הוא חי בנפרד מארוסתו שהיגרה לארה"ב וחודרת משם לחלומותיו.
כדי לזכות באהבה חדשה הוא פונה למשרד שדכנות. המחשב מצמיד לו מיני נשים שונות ומוזרות אבל רומנה, המציגה עצמה כאשת החברה הגבוהה, נראית הכי מתאימה. לא צריך הרבה זמן כדי שנבין כי היא ממוצא אתני לא נכון, פליטה בצרה עם חלום הגירה לאוסטרליה...
''סרט בלי שם'', סרטו הלפני-אחרון של סרדיאן קָרָנוֹבִיץ, פעם מבכירי קולנועניה של יוגוסלביה, הוצג בפסטיבל ירושלים 1989. עכשיו, אחרי תריסר שנות שביתה מפעילות, הוא עושה קאמבק מרשים – חמוש בגישה ההומניסטית שאיפיינה את הפילמוגרפיה שלו מראשיתה ובמוזיקה כובשת שתכבוש, יש להניח, גם אתכם.
יותר מאשר בסיפור הרומנטי, שובה לב בפני עצמו, מתמקד ''מבטי אהבה'' בשדים מהעבר המעיקים על ההווה. מרבית התקשורת של גיבורנו מתנהלת עם עברו וכל מיני אנשים מפעם חודרים למציאותו היומיומית ומשיאים לו עצות. מצבים אנושיים כואבים, אי השלמה עם מצב נוכחי, משמשים בדרך כלל כנקודת מוצא לדרמות כואבות. קרנוביץ'' המנוסה בוחר בכיוון אחר ונקודת המוצא האופטימית שלו היא לא סנטימנטלית אלא קומית בעיקרה (גם אם ההומור הוא סוריאליסטי ואפלולי מיסודו).
פסטיבלים: ונציה, טורונטו
סרבית, תרגום לאנגלית.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|