|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע סיני |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: אנדריו לאו , פליקס צ´ונג, אלן מאק , לאי ייו-פאי, אנדריו לאו בימוי: אלן מאק, אנדריו לאו |
משתתפים: אנתוני וונג , אריק צאנג , לאם קא-טונג , אנדי לאו , טוני לאונג צ'יו-ואי |
הופעה ראשונה: הונג קונג 2002
משך הופעה: 100 דקות
|
|
|
|
עוד בגיל 18 מילא מינג את פקודת סֶם, בוס המאפיה שלו, ונרשם לאקדמיה המשטרתית. היום, עשר שנים אח"כ, כאיש יחידת המודיעין של משטרת הונג קונג, ממתין החפרפרת לקידום. יאן הוא היפוכו הגמור של מינג. עוד בטרם סיים את לימודיו באקדמיה גוייס כסוכן סמוי והוצב בכנופייה של סם.
במשך עשר שנות שירותו הוא הורשע שמונה פעמים בעוון תקיפה וישב פעמיים בכלא. לכ"א משני הגברים יש משבר זהות תמידי, שניהם מרגישים לכודים במקום הבלתי טבעי שבו הם נאלצים להתקיים. בוקר לא עבות אחד מתמנה מינג לצוות מיוחד המופעל נגד הבוס שלו. במסגרת משחקי החתול והעכבר בין השוטרים לפושעים, הולך ומתברר לכ"א מהצדדים כי יריבו מחזיק אצלו חפרפרת. במוקדם או במאוחר יצטרך להיערך העימות הגורלי בין מינג ליאן...
לכאורה, כמה כבר אפשר לחדש בתחומי הדרמה המשטרתית? בניצוחם של אנדריו לאו ואלן מאק — שיתוף פעולה נושא פירות בין שניים מגדולי במאי הפעולה של הונג קונג — נראה כי אפשר גם אפשר. זה מתחיל בסיגנון בימוי אחיד, נמשך דרך שתי דמויות כריזמטיות ואיתנות, כתובות ומשוחקות לעילא ועילא, ומסתיים בתסריט אפל ודחוס המזמן בפנינו הפתעה מעבר לכל פינה ומתנהל בקצב מסחרר עד לשיא הצפוי בסצינות הסיום.
הסרט שהיה לאחד הלהיטים הגדולים של הקולנוע ההונג קונגי בכל הזמנים, הוצג בפסטיבל ירושלים אשתקד והשנה אנו שבים ומציגים אותו בצמוד לשני המשכיו תחת הכותר המנדריני שנראה לנו נכון יותר — ´דרך ללא מוצא´ — הטרמינולוגיה הבודהיסטית לגהינום
פסטיבלים: ברלין, במאים חדשים/סרטים חדשים, סן פרנסיסקו
מנדרינית, תרגום לאנגלית.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|