|
|
|
קולנוע צרפתי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: פרדריק רובס, אלן סארד , עמוס קולק , קן קלש בימוי: עמוס קולק |
משתתפים: ג'ניפר טילי , ג'סטין ת'רו , אודרי טוטו , פרנק פלגרינו , ליילה רובינס , קתרין קרטין |
הופעה ראשונה: צרפת / גרמניה, 2004
משך הופעה: 89 דקות
|
|
|
|
ואל היא שחקנית צרפתייה החליטה לעשות את זה עד הסוף. היא עוברת לניו יורק, עוברת מאודישן לאודישן, ממפיק חרמן אחד למשנהו. בינתיים, עד שתבוא ההצלחה, היא מקרצפת שירותים ומדרכות ומתגוררת ברחוב. מכאן, אפשר רק לעלות והרגע שמסמן את שינוי המגמה מגיע בדמותו של גבר, אחד שגבריותו נמצאת בשפל.
ג´ק גרדנר היה פעם התקווה הגדולה של תעשיית הקולנוע עם תסריט שלקח את הפסלון המוזהב. היום, אחרי שאשתו עזבה אותו, הוא לוקה באין-אונות במובנה המילולי והעובדתי של המילה. ברי כי ראשיתו של המפגש בין השניים אינו מוליד סימפטיה הדדית, גם לא אחרי שהוא אוסף אותה לדירתו כשתשישותה מכריעה אותה. כשואל עוזבת בטריקה, הוא מרגיש פתאום כי מצא את המוזה שלו. התסריט החדש שהוא כותב עוסק בשחקנית צרפתייה שהחליטה לעשות את זה עד הסוף...
סרטיו של עמוס קולק הם אורחים קבועים בפסטיבל ירושלים. כמו ב´סו´ (98´), ´אוכל מהיר נשים גנובות´ (2000) ו´קוויני מאוהבת´ (2001) גם סירטו החדש משלב חספוס עירוני עם רגשות חשופים, נשים רומנטיות ומלאות חלומות עם צרכים ארציים המכתיבים את חייהן. ´הֶפִּי אֶנְד´, קליל וקייצי, מפוסק בקטעי שירה שאך מעצימים את חינו. עיקר התשבוחות שמורות לאודרי טוטו בהופעה אנרגטית ורעננה, שובת לב כהרגלה המעניקה לסרט את לבו הרגשי.
אנגלית ללא תרגום.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|