|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע ישראלי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: דנאי אילון, אריק ברנשטיין , דנאי אילון , דנאי אלון, אנדרו ט. דאן , בראיין גונאר קול , פיטר שרר בימוי: דנאי אילון |
הופעה ראשונה: ישראל/ ארה"ב 2004
משך הופעה: 78 דקות
|
|
|
|
בשנת 1967, לאחר מלחמת ששת הימים, כשהבמאית דנאי אילון הייתה רק בת שנה, שכרו הוריה דירה במזרח ירושלים. יום אחד, דפק על דלת ביתם פלסטיני מאחד הכפרים הסמוכים ושאל אם יש עבודה עבורו. שמונה עשרה שנים מאוחר יותר הוא גיהץ את מדיה.
דנאי אילון, בתו של עמוס אילון, מהאינטלקטואלים הנודעים בישראל (המתגורר היום עם רעייתו באיטליה), מוצאת עצמה בניו יורק ותוהה מה עלה בגורל משפחתו של מוסה מחמוד עוביידאללה, הפלסטיני שעבד בבית הוריה בניהול משק הבית, תחזוקה וטיפול בה. בעקבות ה-11 בספטמבר הופנתה תשומת הלב התקשורתית לפטרסון — עיירה תעשייתית בניו ג´רזי, שם שכר אחד החוטפים דירה. הקהילה הפלסטינית בפטרסון היא מהגדולות ברחבי ארה"ב כולה. לשם שלח מוסה את בניו לאורך השנים. חיפושיה אחר בני המשפחה מובילים את הבמאית לניו ג´רזי. המפגש בינה לבין בניו של מוסה, ומאוחר יותר הפגישה המרגשת עם מוסה עצמו, מדגיש עד כמה שבריריים הם הגבולות בין פוליטיקה, מעמד ויחסי משפחה.
למרות שהסרט נטוע במצב הפוליטי העגום וביחסים היהודים-פלסטיניים, קיימת בו מורכבות רגשית החורגת אל מעבר לפוליטיקה, מורכבות רגשית שמקורה ביחסים המסתוריים הנרקמים, כמעט מבלי משים, בתוך כל משפחה ובין משפחה למשפחה.
פסטיבלים: הוט דוקס, טרייבקה, לוס אנג´לס
אנגלית ללא תרגום.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|