|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע אמריקאי |
|
|
|
|
|
THE DAY AFTER TOMORROW |
היום שאחרי מחר |
|
|
|
|
|
|
משתתפים: דניס קוויד , ג'ייק גילנהאל , סילה וורד |
הופעה ראשונה: ארה"ב 2004
משך הופעה: 124 דקות.
|
|
|
|
ההתחממות העולמית מובילה ליצירת תנאי מזג אוויר קיצוניים ברחבי העולם.
בתוך המהומה הזו נקרעת משפחה אמריקאית בין מוקדים שונים של הקטסטרופה. אבי המשפחה הוא מדען שמנסה להתריע על הסכנה בפני הקברניטים בוושינגטון. בנו, תלמיד מוכשר אך מעט לא-מובן, מוצא עצמו בניו יורק, שלאחר ונשטפה בגלים עצומים עומדת בפני עידן קרח חדש. אמו, שנפרדה מבעלה, היא רופאת ילדים מסורה, שגם בתנאים הקיצוניים הללו, לא תיטוש את מטופליה. חייזרים, מפלצות, גלי הים — לכולם, אליבא דרולנד אמריך, מטרה אחת: להחריב את ניו יורק. כך היה ב"יום השלישי" וב"גודזילה" וכך גם במקרה שלפנינו. הצרה הזו היא אמנם הזדמנות מצוינת לגלות שוב את עוצמתה של המשפחה האמריקאית. אך היא גם מספקת לאמריך אפשרות לשוב למה שהוא הכי אוהב לעשות: למוטט, להפיל, לרסק ולשבר — יצר הרס שלא צונן אפילו בשל אסון התאומים, אירוע שלרגע קצר אחד השבית את ז''אנר סרטי האסונות. אבל האמת, אמריך ניחן בכשרון לא מבוטל בתחום ההרס, ובמובן הזה "היום שאחרי מחר" (מה רע ב"מחרתיים"?) הוא מוצר מבדר ומוצלח בהחלט.
אנגלית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|