|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע אמריקאי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: ג'ייסון ביגס , כריסטינה ריצ'י |
הופעה ראשונה: ארה"ב 2003
משך הופעה: 108 דקות. אנגלית, תרגום לעברית
|
|
|
|
בסרטו המי-יודע-כמה שוב משרטט וודי אלן דיוקן של ניו יורקי משכיל שחייו מסבים לו סבל. הסיבות, כרגיל, הן אי סיפוק בקריירה ובזוגיות. הפעם הגיבור שלו הוא ג''רי פאלק, תסריטאי צעיר ומתוסכל שמנהל יחסי עבד-אדון עם הסוכן שלו ועם חברתו. זו, פרימדונה נרקיסיסטית החולמת לההפך לשחקנית, מטילה כישוף על בן זוגה המוכן לספוג את השפלותיה (ואת אמה הקפריזית לא פחות). מי שאמור לסייע לג''רי לצאת מן הקלחת הוא תסריטאי מזדקן המתפרנס כמורה בבית ספר בניו ג''רזי. האם הטיפוס החשדן והמריר הזה, שלעולם לא הגיע רחוק, יכול באמת לתת עצות טובות לחיים בריאים? עם כל החומרים המוכרים האלו, בלי מאמץ מיותר, מייצר וודי אלן את מה שמוסכם על מרבית המבקרים כ"סרטו הטוב ביותר" זה שנים רבות. את עיקר האנרגיה הוא משקיע במה שהוא עדיין יודע לעשות הכי טוב: דיאלוגים שנונים ואינטליגנטים שלרגע לא גורמים לצופה להעלב. כרגיל, הוא נהנה להשתעשע בבריאת דמויות מוטרפות שהולכות עם גחמותיהן עד הסוף. דמויות אלו ניתנות בידי צוות שחקנים מוכשר ההופך את "כל דבר אחר" לקומדיה חריפה ומענגת.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|